Splošni pogoji poslovanja
Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za vse nakupe, opravljene v spletni trgovini lovlee.si na spletnem naslovu www.lovlee.si, ki jo upravlja podjetje:
Elevate, Matej Serušnik, s.p.
Gubčeva ulica 7
ID za DDV: 53891180 (nismo zavezanev za DDV)
Matična številka: 8677930000
E-pošta: trgovina@lovlee.si
Splošni pogoji so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili GZS ter mednarodnimi smernicami za spletno poslovanje. Z uporabo te spletne strani se uporabnik strinja z navedenimi pogoji.
1. Cene
Vse cene so izražene v evrih (€) in vključujejo DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave, razen če je navedeno drugače. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Spletna trgovina lovlee.si skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, kljub temu pa lahko prihaja do nepravilnosti oz. napak pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vse morebitne spremembe ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo lovlee.si kupca vedno obvestil o spremembah ter mu omogočil preklic, zamenjavo oz. kompenzacijo naročila.
Prav tako bo lovlee.si kupca obvestil, v kolikor se tekom obdelave njegovega naročila cena artikla spremeni in skušal po svojih najboljših močeh najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani. Nakup za pravne osebe je možen preko elektronske pošte.
2. Ponudba in akcije
Vse posebne ponudbe in akcije veljajo do odprodaje zalog ali do preklica. Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe brez predhodnega obvestila.
3. Promocijske kode
Uporaba promocijske kode:
- Znotraj košarice, v kateri se nahaja tudi vaš izbrani artikel, boste našli prostor za vnos promocijske kode.
- V prostor za vnos kode vpišite promocijsko kodo.
- S klikom na gumb »uporabi kodo« kodo aktivirate.
- Če je koda pravilna, vam bo sistem avtomatično upošteval ugodnost, ki jo vnešena koda predstavlja.
- V primeru, da koda ni pravilna vam bo sistem javil, da ste vpisali napačno kodo.
* Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo.
4. Varovanje osebnih podatkov
Z vašimi podatki ravnamo skrbno in v skladu z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov (GDPR, ZVOP). Podrobneje si lahko preberete v dokumentu politika zasebnosti.
5. Naročilo in nakup
Postopek naročila vključuje:
-
dodajanje izdelkov v košarico,
-
izbiro načina dostave in plačila,
-
vnos podatkov za dostavo,
-
potrditev naročila s strinjanjem s pogoji poslovanja.
Po oddaji naročila prejmete povzetek na svoj e-naslov. V primeru napake nas kontaktirajte na trgovina@lovlee.si.
Blago je možno naročiti 24 ur na dan, vse dni v tednu.
Koraki nakupa
Nakup v spletni trgovini lovlee.si je enostaven in varen. Celoten postopek naročila poteka v naslednjih korakih:
Korak 1: Izbira izdelka
-
Na spletni strani izberite izdelek, ki ga želite naročiti.
-
Če izdelek omogoča personalizacijo (npr. vgravirano ime, datum ipd.), v ustrezna polja vpišite želene podatke.
-
Kliknite gumb »Dodaj v košarico«.
Korak 2: Košarica
-
Ko ste izdelek dodali v košarico, se lahko odločite, ali želite nadaljevati z nakupovanjem ali zaključiti nakup.
-
Če želite nadaljevati z nakupom, ponovite postopek z ostalimi izdelki.
-
Če želite zaključiti nakup, kliknite na ikono košarice (običajno desno zgoraj) in nato izberite možnost »Na blagajno«.
Korak 3: Vnos podatkov
-
Vnesite podatke za dostavo: ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, telefonsko številko in e-naslov.
-
Če želite račun na podjetje, obkljukajte možnost »Račun na podjetje« in vnesite še naziv podjetja, naslov, ID za DDV in matično številko.
Korak 4: Izbira načina dostave
-
Izberite enega izmed ponujenih načinov dostave. Stroški dostave bodo prikazani ob izbiri.
Korak 5: Izbira načina plačila
-
Izberite želeni način plačila (po povzetju, po predračunu, Paypal, kartica ipd.).
-
Če ste prejeli kupon za popust, ga lahko vnesete v za to predvideno polje.
Korak 6: Potrditev naročila
-
Preden zaključite nakup, preverite vse vnesene podatke in izbrane izdelke.
-
Obkljukajte polje, da se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja in, če želite, tudi z občasnim prejemanjem novic.
-
Kliknite gumb »Zaključi nakup«.
Korak 7: Potrditev naročila
-
Po uspešno oddanem naročilu boste prejeli potrditveni e-mail na vneseni elektronski naslov. Če e-maila ne prejmete v nekaj minutah, preverite mapo »Promocije«, »Vsiljena pošta« ali »Spam«.
-
Če po oddaji naročila opazite napako ali želite kaj spremeniti, nam čim prej pišite na trgovina@lovlee.si, dokler naročilo še ni odposlano.
Ob vsakem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila. Kupec mora o preklicu naročila spletno trgovino pravočasno obvestiti preko e-pošte ali po telefonu.
Od trenutka, ko je prodajalec blago poslal kupcu (ter bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti), je preklic naročila mogoč le z odstopom od pogodbe.
Potrditev naročila boste na vpisan elektronski naslov prejeli v nekaj trenutkih.
4.1 Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena
Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko.
3.) Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.
6. Plačila
Za področje Slovenije lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju)
- z nakazilom na račun (ponudnika) po izdanem predračunu
- s kreditno kartico (Eurocard/Mastercard ali Visa)
- preko PayPal-a* (omogoča uporabo kreditnih ter debetnih kartic kot so Eurocard/Mastercard ali Visa, ipd.)
- V primeru bančnega nakazila, po potrditvi naročila kupec na elektronski naslov prejme podatke za izvedbo nakazila, blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.
- V primeru plačila s kreditno kartico se blago kupcu odpremi naslednji delovni dan oz. takoj ko je to možno glede statusa zalog in ostalih faktorjev.
7. Dostava
Dostavo naročenega blaga opravlja Pošta Slovenije. Cena dostave je odvisna od več faktorjev:
-
do 1 kg: 3,90 €
-
nad 1 kg: 6,90 €
Brezplačna dostava velja za naročila nad {{BREZPLACNA_DOSTAVA_ZNESEK}} in do teže {{BREZPLACNA_DOSTAVA_TEZA}}. Rok dobave je {{ROK_DOBAVE}}. Dostava je možna po Sloveniji, za tujino nas kontaktirajte.
Dostavo naročenega blaga opravlja Pošta Slovenije. Naročila za artikle, ki so na zalogi, bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan. Ob naročilu personaliziranih izdelkov velja dobavni rok 5-10 delovnih dni, odvisno od stanja zalog materiala, količine ter ostalih faktorjev.
V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem in o možnostih dobave obvestili.. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod "opombe" na dnu naročila. Dostava blaga je omejena na ozemlje držav EU.
Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.
8. Pravica do odstopa od pogodbe
Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od prejema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga. Strošek vračila krije kupec. Blago mora biti nepoškodovano in v originalni embalaži. Več informacij najdete v obrazcu za odstop.
Izjema: Odstop ni možen za izdelke, narejene po meri kupca (personalizirani izdelki).
Kupec vse morebitne odstope od naročila sporoči na naslov trgovina@lovlee.si ali na naslov Elevate, Gubčeva ulica 7, 2380 Slovenj Gradec, s priporočeno pošto, v roku 14 dni od prejema blaga. Rok prične teči dan po prejemu blaga.
»Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila, razen stroške dostave blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.«
(Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007)
9. Stvarna napaka
Če izdelek vsebuje napako, jo mora kupec sporočiti najkasneje v dveh mesecih po odkritju. Več o pravicah glede stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov.
10. Reševanje sporov
V primeru reklamacije ali spora nas kontaktirajte na trgovina@lovlee.si. Spore poskušamo rešiti sporazumno. Če to ni možno, je za reševanje pristojno stvarno sodišče po sedežu podjetja.