Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI

ALI JE REGISTRACIJA NA SPLETNO STRAN OBVEZNA?

Registracija in prijava na spletno stran ni obvezna, saj lahko po njej brskate in nakupujete brez težav tudi neregistrirani uporabniki.

Cene

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Spletna trgovina FoxBox skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, kljub temu pa lahko prihaja do nepravilnosti oz. napak pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vse morebitne spremembe ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo FoxBox kupca vedno obvestil o spremembah ter mu omogočil preklic, zamenjavo oz. kompenzacijo naročila.

Prav tako bo FoxBox kupca obvestil, v kolikor se tekom obdelave njegovega naročila cena artikla spremeni in skušal po svojih najboljših močeh najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani. Nakup za pravne osebe je možen preko elektronske pošte ali preko telefonskega naročila na številko 070 366 366.

 

NAROČILA - KORAKI NAKUPA

1.) Blago je možno naročiti 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Koraki nakupa

1.  Izberete izdelke, varianto izdelka ter količino (pomagate si lahko z iskalnikom na vrhu strani)

2.  Potrdite izbrani artikel (s klikom na gumb "Dodaj v košarico")

3.  Preglejte vašo košarico

  • lahko uredite količine izdelkov,
  • lahko odstranite izdelek iz košarice (pritisnite na znak - (minus) ob izbranem artiklu)

4.  Sledite navodilom na ekranu in vnesite podatke za dostavo.

5.  Uveljavite morebiten popust

  • v polje »Koda za popust« vnesi kodo
  • pritisnite gumb »Uporabi« - znesek košarice se preračuna skladno s popustom vnesene Kode za popust

6.  Izberite način plačila
7.  Vnesite podatke za dostavo
8.  Preverite vnesene podatke in jih po potrebi popravite

 9.  Potrdite naročilo s klikom na gumb "Zaključi naročilo"

 

Ob vsakem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila. Kupec mora o preklicu naročila spletno trgovino pravočasno obvestiti preko e-pošte ali po telefonu.

Od trenutka, ko je prodajalec blago poslal kupcu (ter bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti), je preklic naročila mogoč le z odstopom od pogodbe.


Potrditev naročila boste na vpisan elektronski naslov prejeli takoj.

2.) Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena 
Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

3.) Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.

4.) Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma pogodba je v elektronski obliki shranjeno na strežniku. Kupec lahko dobi kopijo pogodbe s poslano zahtevo po elektronski pošti na naslov info@foxbox.si.

Plačilo in hitra dostava

Za področje Slovenije lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:

  • gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju)
  • nakazilom na račun (ponudnika) po izdanem predračunu
  • kreditno kartico (Eurocard/Mastercard ali Visa)
  • preko PayPal-a* (omogoča uporabo kreditnih ter debetnih kartic kot so Eurocard/Mastercard ali Visa, ipd.)
  • V primeru bančnega nakazila, po potrditvi naročila kupec na elektronski naslov prejme podatke za izvedbo nakazila, blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.
  • V primeru plačila s kreditno kartico se blago kupcu odpremi naslednji delovni dan.

Zagotavljamo vam takojšnjo dobavo (v dveh delovnih dneh) vsega naročenega blaga iz naše zaloge. Vsi artikli, ki so v postopku vašega nakupa označeni z nakupovalno košarico, so v tem trenutku dejansko na zalogi v naši trgovini. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Seveda se bomo potrudili, v kolikor je le mogoče, izdobaviti tudi preostala naročila.

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod "opombe" na dnu naročila. Dostava blaga je omejena na ozemlje držav EU.  Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.


Dostava v Sloveniji je za vsa naročila od 50,00 EUR brezplačna, stroški dostave pri naročilih, manjših od 50,00 EUR pa znašajo 4,00 EUR  in so enotni za celotno Slovenijo.

 

ODSTOP OD NAKUPA/NAROČILA

Kupec vse morebitne odstope od naročila sporoči na naslov info@foxbox.si ali na naslov Tatanka, Kidričeva ulica 9, 2380 Slovenj Gradec, s priporočeno pošto, v roku 14 dni od prejema blaga. Rok prične teči dan po prejemu blaga.

Vsa sprejeta in nepreklicana naročila (naročilo lahko prekličete v roku 1 ure po oddaji naročila, preko maila), ki jih bo Spletna trgovina FoxBox sprejela preko spletne strani ali e-pošte se obravnavajo kot nepreklicna in jih bo FoxBox sprovedla.

»Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila, razen stroške dostave blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.«

(Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007)

 

PROMOCIJSKE KODE

Uporaba promocijske kode:

  • Znotraj košarice, v kateri se nahaja tudi vaš izbrani artikel, boste našli prostor za vnos promocijske kode.
  • V prostor za vnos kode vpišite promocijsko kodo.
  • S klikom na gumb »uporabi kodo« kodo aktivirate.
  • Če je koda pravilna, vam bo sistem avtomatično upošteval ugodnost, ki jo vnešena koda predstavlja.
  • V primeru, da koda ni pravilna vam bo sistem javil, da ste vpisali napačno kodo.

* Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo.